Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 14.sü gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Keskinoğlu, Türkiye’nin beyaz et sektöründe en itibarlı markalarından biri seçildi.
Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda ana ve alt sektörleri ile toplam 35 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı. İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğinde ve Bursa Teknik Üniversitesi akademisyenlerinden Doç. Dr. Ömer Bilen danışmanlığında gerçekleştirilen araştırmada Türkiye genelinde tesadüfi seçim metotları ile belirlenen 15 bin kişi CATI, yani bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi ile aranarak kurumların itibarları ölçümlendi ve Türkiye’nin itibarlı markaları belirlendi.
İtibar Akademisi Başkanı Ertan Acar “15 yıla yaklaştığımız ve düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz Türkiye İtibar Endeksi karşımıza her yıl farklı sonuçlar çıkartarak Türk halkının seçimlerini, seçimlerindeki değişiklikleri ve bunun nedenlerini gözlemlemek için çok değer- li bir araştırma oldu. Biz Türkiye İtibar Endeksi ile itibarın oluşumunu ve gelişimini etkileyen değişkenlerin izlenmesi ve değerlendirilmesinde altyapı sağlıyoruz. Ülkemizde son 5 yıl içerisinde değişen yaşam şartlarının da kamuoyunun marka seçimlerine nasıl etki ettiğini bu seneki araştırmamız ile tekrar görmekteyiz” dedi.